instagram

Cum sa creezi un profil de hotel pe Instagram

Cand derulezi un feed Instagram, este nevoie de o secunda sau doua pentru ca un utilizator obisnuit sa vada daca postarea sau profilul este interesant sau nu. Este in primul rand o retea vizuala, asa ca calitatea vizuala a contului tau face prima si cea mai importanta impresie. Iata cum sa creezi un profil de hotel pe Instagram pentru a atrage oaspeti.

Nume unic de cont

O porecla simpla de afaceri care sa fie in consonanta cu numele tau real de hotel. Pastreaza denumirea unica si simpla si va fi mai usor de retinut si de cautat. Amintesteti ca poreclele nu pot contine spatii, asa ca poti folosi litere de subliniere pentru a imparti cuvintele.

Incepe cu partea unica, cum ar fi abrau_durso_hotel, si nu hotel_abrau_durso. Rezultatul acestei cautari va avea optiuni mai putin competitive.

Poza de profil utilizator

Aceasta este fata profilului tau. Un vizitator ar trebui sa vada clar ce este pe imagine. Chiar daca utilizatorul nu este inca abonatul tau., pictura utilizatorului si porecla sunt vizibile pentru toata lumea in comentarii si liste de like. De asemenea, este mai usor sa gasesti un profil de Instagram cu o imagine recunoscuta.

Cum sa alegi o poza buna de profil:

  • Utilizeaza culorile marcii tale sau un logo.
  • Alegeti o imagine care se potriveste intr-un cerc.
  • Pastreazo simpla si incearca sa eviti micile detalii si textul. Pozele de profil din comentarii nu pot fi marite.
  • Utilizeaza contrastul cu intelepciune.
  • Daca nu este doar un logo, fotografia ar trebui sa fie reala. Nu utiliza imagini de pe Google si fotografii descarcate.

Numele si descrierea contului

Numele complet

Numele complet al contului de companie poate avea maximum 30 de caractere. Aspectul textului numelui este indexat de cautarea pe Instagram. Poti include numele orasului si alte cuvinte cheie.

Despre

O scurta descriere a profilului seamana mult cu o mica prezentare a unui hotel si functioneaza ca o prefata intr-o carte. In acest moment, un utilizator ia o decizie daca merita sa-si petreaca timpul sau nu. Enumera avantajele si diferentiatorii hotelului, ceea ce va face sa te evidentieze fata de concurenta. Asigurate cu o propunerea unica de vanzare.

Cu cat descrierea este mai simpla, cu atat mai bine. Amintesteti, Instagram este o retea vizuala in primul rand.

Incearca sa raspunzi la intrebarile populare si sa rezolvi posibilele obiectii chiar in descrierea profilului. Descrierea profilului poate avea pana la 150 de caractere. O idee buna este sa ai descrieri diferite pentru anotimpuri. O descriere buna a profilului va motiva oaspetii sa rezerve o camera.

Ce sa includa descriere

  • Orice ar putea fi important pentru oaspetii tai. De exemplu „Meniu pentru copii”, „Spa este inclus in tariful camerei”, „Piscina confortabila”.
  • Date de contact: numar de telefon si e-mail.
  • Evaluarea hotelului in sistemele populare de rezervare online.
  • Listeaza numele conturilor suplimentare pentru a le gasi mai usor. Creeaza conturi separate pentru un restaurant de hotel si un centru SPA.

Cum sa-ti stilizezi descrierea

  • Uzilizeaza emoticoanele pentru a-ti sublinia si structura textul.
  • Foloseste hashtag-urile de marca unice. Foloseste aceste hashtag-uri in postarile tale pentru a evidentia si a clasifica subiectele importante. Cand faci clic pe un hashtag, acesta arata toate postarile cu acel hashtag.
  • Poti experimenta cu fonturi de lux pentru a reflecta marca si a atrage atentia.
  • Hashtag-ul de marca faciliteaza navigarea prin profil.

Site

Adauga un link catre pagina site-ului web pe care un oaspete poate rezerva o camera. Asigurate ca pagina este afisata corect pe toate dispozitivele, inclusiv pe telefoanele mobile. Adauga text CTA langa linkul site-ului.

Adresa

Adresele orasului pot fi folosite numai de conturile de afaceri. Adresa arata ca un link si duce la aplicatia Maps, cu accent pe afacerea ta. Pentru a adauga adresa, faci clic pe „Editati profilul” pe pagina de profil → „Metode de comunicare” → „Adresa companiei”.

Povesti fixate

Povestile fixate sunt o arma de vanzare ascunsa. Povestile merg chiar sub descriere si apar ca imagini de profil de utilizator in cercuri. Foloseste-le pentru a raspunde la intrebari si a discuta despre hotel. De exemplu, creeaza povesti „Intrebari frecvente”, „Promotii”, „Numere”, „Recenzii” si completeaza fiecare sectiune cu dispozitivele corespunzatoare.

Proiecteaza paginile de coperta dupa povesti, poti utiliza aplicatii dedicate precum Canva sau Crello pentru asta. Daca adaugi un text de coperta, asigura-te ca este suficient de mare pentru a fi citit pe ecranul unui smartphone.

Butoane

In partea de sus a paginii va aparea un buton „Scrie”, care deschide conversatia in mesaje directe. Butoanele „E-mail”, „Apelati” si „Cum sa obtineti” vor merge sub povestile fixate. Butoanele functioneaza numai intr-o aplicatie mobila Instagram.

Aspect vizual

Straduieste-te pentru o armonie vizuala placuta, deoarece profilurile care respecta aceasta regula arata profesional si construiesc incredere in brand. Este o idee buna sa potrivesti aspectul unei imagini de utilizator si pictogramelor de poveste, precum si cu restul imaginilor din profilul si postarile tale.

Ce sa-ti amintesti

  • Porecla profilului ar trebui sa fie scurta si unica. Ar trebui sa fie usor de retinut si de cautat.
  • Utilizeaza o singura paleta de culori pentru poza de profil si povesti.
  • Adauga o descriere a profilului care contine cuvinte cheie si numele orasului
  • Campul „Despre” contine contacte, hashtag-uri de marca, o propunere unica de vanzare si un link catre site.
  • Adresa si butoanele pot fi configurate numai in profilul de afaceri.
  • Povestile fixate evidentiaza raspunsuri la intrebari populare si inspira incredere.
Share: