adwords

Cum sa vinzi mai multe camere de hotel prin Google Hotel Ads

Cand trebuie sa rezervi o camera de hotel, cel mai probabil ai incepe cu o cautare pe Google. Cel putin 60% dintre utilizatorii de internet o fac. Acum, hotelurile pot profita de Google Hotel Ads, conceput special pentru hoteluri, pentru a obtine rezervari direct din rezultatele cautarii si pentru a canaliza traficul catre site-ul lor oficial.

De ce Google Hotel Ads functioneaza mai bine decat anunturile obisnuite

In comparatie cu Google Ads obisnuit, care este text simplu, acesta arata un bloc media imbogatit cu imagini ale hotelului, informatii scurte si link-uri (de exemplu, catre Wikipedia), harta, datele si preturile disponibile si un formular de rezervare.

Google Hotel Ads are setari similare, cum ar fi cuvintele cheie la care raspunde, dar are si toti parametrii specifici hotelului pe care ii poti modifica pentru a oferi oaspetilor informatii mai precise si mai utile.

Daca inca nu utilizezi aceasta platforma publicitara, te incurajam sa faci acest lucru. Va atrage mai mult atentia utilizatorilor, iar hotelurile vor primi mai multe rezervari directe. Din perspectiva oaspetelui, este o comanda rapida excelenta pentru a alege o camera si a plati pentru aceasta direct din cautare.

Nota: desigur, trebuie sa continui sa promovezi pe Google Ads obisnuit, deoarece Google Hotel Ads nu este o inlocuire, ci o completare excelenta pentru strategia de marketing si recunoasterea marcii.

Share: