building-66789_1920

GDPR: cum să vă asigurați că hotelul dvs. respectă noua lege privind confidențialitatea

GDPR a intrat în vigoare pe 25 mai 2018. GDPR înseamnă Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR). Mai simplu spus, este o legislație nouă, avansată, care face parte din Directiva europeană privind protecția datelor. Începând cu 25 mai, orice companie care colectează date personale ale cetățenilor UE sau care furnizează cetățenilor UE produse și servicii trebuie să respecte GDPR. Acest nou regulament se aplică și hotelurilor.

Am actualizat serviciile pentru a le face să respecte GDPR. Cu toate acestea, dacă lucrați cu cetățeni ai UE, trebuie să faceți unele schimbări și din partea dvs. În acest articol, vă vom spune ce face ca serviciile Website Hotel să fie conforme cu GDPR și cum vă puteți asigura propria conformitate.

Ce face GDPR?

GDPR face procesul de colectare a datelor mai transparent pentru cetățenii UE și îmbunătățește protecția informațiilor personale.
GDPR protejează oamenii din UE împotriva exploatării informațiilor lor personale și, de asemenea, abordează modul în care datele sunt exportate în afara Uniunii Europene. Scopul principal al GDPR este de a oferi oamenilor mai mult control asupra datelor lor personale. De asemenea, legea standardizează modul în care datele cetățenilor UE sunt prelucrate de către companiile care le colectează.

Se aplică hotelurilor?

Da.
Indiferent unde se află hotelul dvs. sau unde se află sediul, trebuie să respectați GDPR dacă acesta se încadrează în cel puțin unul dintre următoarele criterii:

Oferă produse sau servicii celor care fac rezervări din UE
Solicită date personale de la cetățenii UE: e-mailuri, adrese poștale, nume, informații financiare, fotografii sau videoclipuri, identificatori online precum adrese IP, cookie-uri etc.
Indiferent de țară din care este cetățean o persoană, atunci când rezervă un hotel din UE, un hotel trebuie să respecte GDPR.

Cum respectați GDPR?

Noi va putem ajuta!

Share: