woman-4373078_1920

Cum să creșteți vânzările directe online ale hotelului dvs

Hotelierii caută în mod constant echilibrul perfect între vânzări directe și camere de vânzare prin angrosisti și agenții de turism online. Dacă utilizați prea mult aceste canale de vânzare, deveniți dependent – trebuie să mențineți paritatea prețurilor și să plătiți comisioane.

Cu toate acestea, site-ul web oficial al unui hotel poate deveni principalul său instrument de vânzare. Marile lanțuri hoteliere au dovedit acest model prin campanii de marketing recente, de exemplu, campania publicitară atractivă „Stop clicking around” de la Hilton. Prin promovarea rezervărilor directe, InterContinental Hotels Group și-a crescut veniturile online cu 7% pe computere desktop și cu 32% pe dispozitivele mobile.

De asemenea, călătorii au început să aprecieze beneficiile rezervărilor directe. Site-urile oficiale ale hotelurilor au, de obicei, prețuri mai mici și au mai des oferte speciale și reduceri exclusive care nu sunt disponibile la rezervarea prin alte canale.

Principala ta armă în obținerea mai multor rezervări prin site-ul tău web este designul și SEO. Noi va putem ajuta.

Share: