Conținut
Instagram, ca instrument de promovare a marcii, invinge Facebook in multe tari, in special in randul publicului mai tanar (de la 25 la 35 de ani). Aproape fiecare hotel are un profil pe Instagram. Cel mai probabil, tu si concurentii tai sunteti deja pe Instagram.
Intrebarea aici este cum sa transformi contul de Instagram al unui hotel tipic intr-un canal bun de promovare. Exista trei pasi esentiali:
- Completarea unui profil
- Crearea continutului
- Promotii online si offline
Mai intai de toate, seteaza un tip de profil la „afacere”, nu personal. Iti va oferi un aspect mai bun si mai multe optiuni de afacere, cum ar fi statistici si anunturi. In plus, va fi mai usor pentru oaspeti sa te contacteze. De asemenea, asigura-te ca ai contul deschis. Acum sa trecem la alte lucruri.
Completeaza profilul
Ce anume sa cauti:
- Numele de utilizator al companiei
- O fotografie de profil
- Campul „Despre mine”
- Informatii de contact.
Aceste elemente definesc stilul profilului si il fac recunoscut.
Numele de utilizator ar trebui sa se potriveasca indeaproape cu numele hotelului tau. Numele hotelului ar trebui sa fie primul, iar cuvantul „hotel” sau „statiune” ar trebui sa urmeze daca doresti sa il pastrezi. Daca este filiala unui hotel, adaugarea unui nume de locatie va simplifica cautarea. Separa cuvintele cu caractere de subliniere, puncte sau pune-le ca un singur cuvant.
Incearca sa nu folosesti cuvinte suplimentare. Cu cat numele contului tau are mai multe cuvinte, cu atat mai greu este sa memorezi si sa cauti in contul tau.
In ceea ce priveste fotografia contului, seteaza sigla hotelului ca imagine de profil. Va functiona in majoritatea cazurilor. Alternativ, fotografiaza biroul de receptie, intrarea principala, elementele interioare individuale etc.
Adauga prepozitiile tale unice la descriere. Spune-le despre ofertele tale si despre alte avantaje pe care hotelurile competitive ar putea sa nu le aiba. Aici, sarcina principala este de a interesa oaspetele la prima vedere. Un vizitator ar trebui sa vada clar ceea ce oferi si unde sa-l caute. Pentru a rezuma, descrierea ar trebui sa includa:
- Propunere unica de vanzare (USP)
- Contacte pe care se poate face clic
- Link catre site-ul oficial
Foloseste butoane de actiune (CTA) si motiveaza oaspetii sa rezerve o camera acum. Adauga un link catre site-ul oficial, astfel incat oaspetii sa poata rezerva direct in loc sa rezerve prin alte canale. Daca doresti sa plasezi o oferta speciala, include un link direct catre modulul de rezervare cu aceasta oferta.
Adauga un numar de telefon si un e-mail la profilul tau, astfel incat oamenii sa te poata contacta rapid. Daca ai un profil de afaceri, personalizeaza butoanele de comunicare. Va fi mai convenabil pentru un client sa abordeze o anumita problema. Oamenii ar trebui sa poata contacta la telefon sau sa poata trimite mesaj direct din profil.
Dupa ce ai terminat de configurat si completat detaliile profilului, este timpul sa creezi cateva postari. Aminteste-ti ca scopul nu este doar atragerea de noi clienti, ci si pastrarea abonatilor actuali.
Publica continut interesant
Ce sa postezi:
Pune-te in pielea unui oaspete si gandeste-te la ce l-ar putea interesa. Spune oaspetilor tai ce oferi pentru a-i face confortabil la hotel. De exemplu, aratai ca camerele sunt echipate corespunzator pentru familiile cu copii. Alternativ, te poti concentra asupra divertismentului hotelului.
Ce fotografii sa aleg?
- Poze din interior
- Atractii in apropiere
- Personalul hotelului
- Celebritati in hotelul tau
- Oameni obisnuiti, fata in fata cu celebritati
Un utilizator obisnuit iti va evalua contul in cateva secunde si va lua decizia daca sa priveasca mai atent pe profilul tau Instagram sau sa revina la feed. Posteaza fotografii de nivel profesional pentru a capta atentia si, respectiv, pentru a iti prezenta afacerea. Imaginile de calitate scazuta ar putea face spectatorii sa se simta inconfortabil.
Cand si cum sa folosesti povestile
Duplica o postare importanta din povestea ta pentru a creste numarul de vizionari. Exista utilizatori de Instagram care urmaresc doar povesti si omit feed-ul. De asemenea, Instagram isi personalizeaza feedul in functie de vizualizari si aprecieri. Este posibil ca unii utilizatori sa nu iti vada postarea deoarece aplicatia pur si simplu nu o va afisa. Prin urmare, este o idee buna sa duplici mesajele importante folosind ambele moduri.
Foloseste Povesti pentru a posta continut care este relevant aici si acum. De exemplu, arata o poveste despre pregatirile pentru un eveniment sau bucatarul care gateste felul special.
O intrebare buna este cat de mult sau des sa publici. Patru pana la sase este o cantitate optima. Nu publica prea multe povesti intr-o singura zi, deoarece oamenii pot sari peste daca sunt prea multe povesti.
Da pin la cele mai importante povesti. Acestea vor aparea in cercuri chiar sub descrierea profilului. O buna practica este sa le proiectezi cu culorile tale de marca si sa le folosesti ca titluri, ca pe un site web. Este deosebit de important sa iti impartiti povestile in diferite canale, cum ar fi promotii, fotografii de camera, recenzii etc.
Cat de des sa postezi si la ce ora
Posteaza pe Instagram in mod regulat, de cel putin trei ori pe saptamana. Algoritmul Instagram arata in primul rand conturile de utilizator active. Timpul in care postezi este, de asemenea, important. Exista varfuri de activitate dimineata si la sfarsitul zilei. Incearca sa postezi de la 9 la 11 si de la 18 la 20. Va creste sansele ca mai multi oameni sa vada aceasta postare, deoarece va fi aproape de partea de sus a feedului lor.
Alegerea unei zile perfecte a saptamanii este un subiect discutabil. Un studiu Popsters arata ca duminica este ziua cea mai activa, in timp ce echipa de service Hootsuit a constatat ca conturile de hotel sunt cautate cel mai des vineri, de la 9 dimineata pana la pranz.
Iti recomandam sa faci propria cercetare. Analizele Instagram iti vor spune care zi a saptamanii este cea mai populara pentru contul tau. Experimenteaza cu un timp de postare si gaseste si cel mai bun.
In timp ce incerci sa obtii excelenta in timpul postarii, amintesteti ca scopul principal al contului tau de Instagram este de a arata beneficii oaspetilor.
Obtine mai multi urmaritori
Este grozav sa ai un cont de Instagram curat si frumos. Cu toate acestea, trebuie sa te asiguri ca oamenii il vad. Fiecare dintre abonatii tai este un potential invitat, iar invitatii tai pot fi, de asemenea, urmaritori pe Instagram.
Promoveaza-ti contul de Instagram pe celelalte resurse (de exemplu, pe un site web sau pe Facebook) si reaminteste-ti invitatilor care se inregistreaza despre profilul tau Instagram. De exemplu, pune autocolante pe o oglinda a holului cu numele contului tau de Instagram.
Povesteste despre Instagram-ul tau pe resursele tale web
- Adauga butoane pentru retelele sociale pe site-ul oficial si include Instagram-ul.
- Cere celorlalti utilizatori ai retelei sociale sa mearga sa iti verifice Instagram-ul.
- Mentioneaza contul tau de Instagram in timpul confirmarii rezervarii
Promovare si activitati
Foloseste aceste tehnici simple pentru a-ti promova hotelul pe Instagram.
- Concursuri si sondaje
- Like-uri si abonamente
- Hashtag-uri
Hashtag-ul unic de marca va afisa toate postarile despre hotel. De exemplu, facand clic pe #SofiaLuxuryResidence vor afisa toate postarile care includ acest hashtag.
Hashtag-urile cu oferte speciale, cum ar fi #spamassage sau #melfromcheif, pot atrage utilizatorii Instagram care ulterior s-ar putea abona si s-ar putea sa devina invitatii tai. Folositi aceste hashtag-uri in postarile relevante.
Hashtag-urile sunt grozave pentru a urmari ceea ce spun oamenii despre tine pe Instagram si pentru a reactiona rapid la comentariile lor.
Spune-le invitatilor despre Instagram-ul tau!
Aminteste-le oaspetilor de la receptie sau undeva in hotel sa verifice contul tau de Instagram. Ofera-le un bonus pentru un abonament. De exemplu, o mica reducere sau un serviciu suplimentar gratuit.
Invata-ti oaspetii ce hashtag-uri este cel mai bine sa folosesti atunci cand postezi fotografii in hotelul tau. Pune o brosura sau un autocolant mic in camera care arata numele contului si un hashtag de marca.
Monitorizati fotografiile noi cu hashtagul hotelului, posteaza-le pe cele mai bune in profilul tau si marcheaza-ti oaspetii. Cand marcati un utilizator Instagram pe o imagine, o vor vedea si abonatii acestuia. Aceasta este puterea retelelor de socializare, deoarece probabil unii dintre prietenii oaspetilor tai te vor urmari si poate intr-o zi vor sta la hotelul tau.
Iti recomandam sa nu folosesti profilul Instagram ca un canal publicitar fara viata. Este putin probabil ca anunturile frecvente despre serviciile tale sa iti aduca mai multi abonati. Mai multe persoane se vor dezabona de la reclamele persistente.
Fii creativ si exprima simtul umorului in timp ce iti gestionezi contul de Instagram.