creste-traficul

5 moduri gratuite de a creste traficul pe site-ul hotelului

Cu cat obtii mai mult trafic pe site, cu atat mai multi clienti rezerva direct camere. Astfel de oaspeti sunt mai profitabili, pentru ca, astfel, OTA-urile nu primesc comisioane din rezervari. Exista cel putin o duzina de moduri de a ajunge la oaspeti. Acest articol se va concentra pe cele gratuite:

  1. Motor de cautare
  2. Lista de afaceri
  3. Retelele de socializare
  4. Promovare incrucisata
  5. Marketing prin e-mail

Motor de cautare

Prefa-te ca esti un calator care incearca sa rezerve o camera in orasul tau. Creaza o interogare de cautare pentru a vedea ce OTA si hoteluri exista in rezultatul cautarii.

Daca faci tot posibilul pentru a indeplini un termen de cautare, site-ul web al hotelului tau va ajunge la accesari Google. Scopul principal al optimizarii motoarelor de cautare este de a face site-ul tau sa apara pe primul loc pe lista, atunci cand se scrie numele hotelului si orasul in caseta de cautare.

Daca Google iti afiseaza deja site-ul web, trebuie sa iei in considerare optimizarea interogarilor mai ample. Acestea pot fi legate de locatie, servicii sau atractii turistice. De exemplu, „hoteluri in centrul orasului Sofia”, „hoteluri cu piscina in Sofia” sau „hoteluri langa Catedrala Sf. Alexandru Nevski”.

Lista de afaceri

Instrumente precum Compania mea pe Google ajuta localnicii si turistii sa gaseasca transportul si serviciile necesare. Prin crearea unui profil de companie, proprietarii de afaceri se conecteaza mai usor cu clientii.

Fiecare inregistrare de companie are un cont de completat. Cu cat adaugi mai multe informatii acolo, cu atat este mai convenabil pentru un client sa le gaseasca. Cel putin ce ar trebui sa faci este sa iti actualizezi programul de lucru, numarul de telefon, adresa si un site web. Acest lucru va fi gratuit. Pentru a ajunge la mai multi oaspeti, descrie locatia ta, cele mai apropiate obiective turistice si facilitatile disponibile.

Promoveaza-ti hotelul pe listele de afaceri locale. In primul rand, verifica daca merita sa fie listate. Depinde de cati oameni le folosesc si de cat de aproape sunt de accesarile Google atunci cand cauta. Gazduirea gratuita pe listele locale este suficienta pentru a iti creste traficul.

Retelele de socializare

Statisticile arata ca in 2022 utilizatorii retelelor sociale au depasit pragul de 3,8 miliarde. Adica 49% din populatia lumii. Proprietarii de hotel pot folosi conturile de social media pentru a atrage noi clienti si pentru a mentine interactiunea cu acestia.

Promovare incrucisata

Este o tehnica de marketing care urmareste promovarea unui alt brand, care nu este in competitie. De exemplu, colaborarea dintre Spotify si Uber a fost benefica pentru ambii: utilizatorii Uber au platit pentru conturi Premium pe Spotify, utilizatorii Spotify au rezervat masini Uber. Ei au facut acest lucru pentru a putea asculta propria lista de redare intr-o masina.

Hotelurile pot colabora cu agentii de turism, companii de taxiuri, atractii turistice (cafenele, muzee etc.), magazine de suveniruri si organizatori de evenimente. Cele mai de succes parteneriate au loc atunci cand ambele servicii au acelasi public tinta si cand sunt complementare.

Exista 4 tipuri de instrumente de promovare incrucisata:

  • Partajati informatii. Acesta poate fi online: postarea despre un partener pe retelele sociale sau plasarea produsului pe site; sau offline: postere, pliante sau carti de vizita ale partenerului, plasate in birou tau.
  • Vinde produsele partenerului. De exemplu, vinde carti postale de la un magazin local de suveniruri, iar agentii de magazine iti vor recomanda hotelul in schimb.
  • Faceti-va reducerile reciproce. Inseamna ca cuponul tau va functiona cu o companie partenera si invers. Foloseste acest lucru daca marcile au audiente similare.
  • Ofera reduceri la partenerul tau. De exemplu, asociaza-te cu cafeneaua din apropiere pentru a oferi o reducere acolo oaspetilor tai.

Marketing prin e-mail

Acestea sunt e-mailurile pe care le trimiteti oaspetilor dupa ce au trecut. Marketingul prin e-mail le aminteste oaspetilor de hotelul tau, impartaseste actualizari despre o renovare recenta sau oferte speciale. Acest lucru creste loialitatea clientilor si incurajeaza rerezervarea.

Invitati clientii sa guste articole din meniul tau revizuit, sa se bucure de o piscina renovata sau sa comande cocktailuri preparate de un nou barman. In schimb, cere-le sa va revizuiasca hotelul pe retelele sociale si asigurati-te ca il conecteaza la profilul tau de afaceri.

Share: