De ce este important sa ai un site web modern?

De ce este important sa ai un site web modern?

Esti pe o barca care se scufunda?

Daca compania ta nu inregistreaza o crestere a numarului de clienti si te straduiesti sa-ti atingi obiectivele, poate vrei sa arunci o privire la cel mai important instrument de marketing al tau: site-ul tau web.

Poate ca ti-ai creat singur site-ul web si crezi ca este bun. Poate ai lucrat cu un designer de site-uri web… acum zece ani. Poate site-ul tau atrage multi oameni… dar oamenii gresiti.

Continutul si designul site-ului s-au schimbat foarte mult in ultimul deceniu. A avea un site web modern este esential pentru succesul in marketing, iar importanta acestuia este adesea subestimata.

Multi proprietari de afaceri mici sunt in aceeasi barca. Acea barca s-ar putea sa se scufunde, dar nu esti singur.

Site-ul tau web poate fi pluta ta de salvare

Luati in considerare acest lucru: ce fac majoritatea oamenilor cand cauta o solutie sau sunt interesati sa faca o achizitie? Ei merg pe internet pentru informatii. Sa speram ca iti gasesc site-ul.

Stiati:

Site-ul tau este cel mai probabil prima experienta pe care o au clientii potentiali cu organizatia ta. Acesta este modul in care invata despre produsele sau serviciile tale, cum comunica cu tine si cum decid daca sa cumpere sau nu solutia ta.

  • Este nevoie de doar 0,2 secunde pentru ca vizitatorii sa evalueze un site web.
  • 40% dintre utilizatorii de internet vor parasi un site web daca dureaza mai mult de 3 secunde pentru a se incarca.
  • 1,1 trilioane USD din toate vanzarile cu amanuntul in 2011 au fost influentate de internet intr-un fel, iar acest numar este in crestere.
  • Aproape 70% dintre agentii de marketing din SUA spun ca continutul personalizat este crucial pentru succesul site-ului lor.
  • Aproape 50% dintre utilizatorii de web spun ca, daca site-ul unei companii nu functioneaza bine pe un dispozitiv mobil, il vad ca un semn ca companiei nu ii pasa suficient de prezenta sa pe web.
  • 60% din luarea deciziilor de catre cumparatori se face online inainte de a vorbi vreodata cu un furnizor de solutii.

(citeste mai multe despre aceste statistici de la HubSpot si SonicSEO).

Nu lasa site-ul tau sa strice primele impresii ale potentialilor clienti despre compania ta. Ceea ce face un site web atractiv pentru tine s-ar putea sa nu fie ceea ce il face atragator pentru un potential client.

Cum sa salvezi o viata (si un site web)

Clientii tai potentiali cauta online solutii la problemele lor si cauta continut util. Ei se asteapta la utilizare, lizibilitate si compatibilitate cu dispozitivele. Ei asteapta calitate.

Odata ce ajung pe site-ul tau, clientii potentiali vor decide daca vor lua in considerare sa cumpere de la tine in doar 1 sau 2 secunde. Si asta daca reusesc sa iti gaseasca site-ul.

Pentru a fi eficient, site-ul tau trebuie sa fie:

Bine proiectat si receptiv. In zilele noastre, site-urile web pot fi vizualizate de pe mai multe tipuri de dispozitive, inclusiv laptopuri, tablete si telefoane mobile. De aceea, este important sa optimizezi experienta pe care oamenii o au in timp ce vizioneaza si interactioneaza cu site-ul tau. Textul trebuie sa fie usor de citit, continutul trebuie sa fie usor de navigat, iar derularea trebuie sa fie rapida si nedureroasa.

Optimizat pentru cautare bazata pe cercetarea cuvintelor cheie. Cercetarea cuvintelor cheie este o piesa esentiala a optimizarii pentru motoarele de cautare (SEO) si a informatiilor despre cumparatori. Cand oamenii au o problema sau o nevoie, ei nu cauta pe internet dupa tipul de afacere care le poate oferi o solutie. Mai degraba, ei cauta problema in sine. Cercetarea cuvintelor cheie te ajuta sa determini ce cuvinte, expresii si propozitii folosesc cumparatorii pentru a gasi solutia companiei tale. Cu aceste informatii, poti optimiza continutul site-ul tau sa fie vazut mai des.

Dezvoltat in jurul nevoilor si opiniilor clientilor tai. Sa fim cinstiti. Doar pentru ca iti pasa de istoria, mecanica sau chimia din spatele produselor sau serviciilor tale nu inseamna ca clientilor tai le pasa de aceste lucruri. Inainte de a reproiecta site-ul web, este esential pentru tine sa aflii mai multe despre ceea ce le pasa clientilor tai. Apoi, poti crea un site web care ii face interesati sa lucreze cu compania ta.

Construit intr-o platforma de sistem de management al continutului (CMS), cum ar fi WordPress. O platforma CMS este o aplicatie care iti permite sa editezi, sa organizezi, sa proiectezi si sa publici continut pe un site web personalizat. Astazi este aproape imposibil sa gestionezi un site web eficient fara un CMS. Exista multe sisteme de gestionare a continutului si va trebui sa faci cateva cercetari pentru a decide care este cel mai bun pentru tine.

O sursa de continut util pentru clientii tai. Am mai spus-o si o vom spune din nou: cu orice strategie de marketing de succes, continutul este regele. Continutul este momeala care atrage cumparatori calificati pe site-ul tau. Oferind vizitatorilor tai ceva valoros, ii vei mentine implicati, astfel incat sa ii poti converti in clienti. Prin urmare, site-ul tau trebuie sa includa un blog, pe care il tii constant la curent cu postari noi si relevante.

Daca ati citit toate acestea si nu stii de unde sa incepi, incepe prin a intelege cumparatorul si a utiliza aceste informatii pentru a conduce designul unui nou site web.

Un marketing digital de succes necesita un site web bun. Cu o baza solida, o cercetare a cumparatorilor si o strategie de marketing corecta, vei fi pe calea sa vezi o crestere a clientilor potentiali si o crestere pozitiva pentru compania ta.

Share: